Reynie matthew

76 views
Hvad er dit RP navn?:
Reynie Matthew

Dit ID 64
:?:
76561198079308981

Hvor gammel er du (Min. 15 år, men der kan ske undtagelser!)?:18

Har du nogen erfaringer som Politi?:

Ja - en masse blandt andet på Dania , arma roleplay,

Beskriv dig selv i IRL (Min. 50 Ord)?:
Jeg hedder nicolai er 18 år og det bare fedt jeg en gut der spiller spil med gutterne og hygger mig jeg er meget selvstændig og ansvarlig jeg er god til at læse en situation og hjælpe folk med at havde det sjovt jeg elsker at snakke med folk og havde det fedt

Hvad tror du selv du kan bringe til Politi korpset?:
Grunden til jeg gerne vil være med i politistyrken er fordi jeg har erfaring og vil gerne hjælpe med at assistere de civile og beskytte dem når de har brug for det og få nogle fede oplevelser med politistyrken så vil jeg også gerne være med fordi at jeg vil hjælpe når vores by bliver truet og derudover vil jeg gerne gøre byen mere sikker så har jeg jo også været i politiet før og kender den måde vi kommunikere på jeg har selv stået og trænet mange af dem som er højt rangerede lige nu i andre byer og nu vil jeg gerne prøve igen og prøve igen at hjælpe til i en anden by af farer dernæst en anden grund til jeg gerne vil være en del at politistyrken er fordi jeg gerne vil havde nogle fede "moments" som jeg havde før i tiden da jeg var i politiet dernæst ville jeg også bare fordi det altid sjovt at være i politiet så kan jeg sige nogen grunde til hvorfor i skal vælge mig frem for andre fordi jeg har masser af erfaring selvfølgelig har andre også dette men da jeg også kan assistere og har prøvet det før kender jeg allerede vejen og hvordan man gør da jeg tænker det ikke kan havde noget at skifte så meget på den tid jeg har været væk dernæst vil jeg også gerne bare sige i skal vælge mig da jeg også er god til at skyde og kan tænke taktisk som altid er godt i et spil som arma 3 så har jeg også nogle okay køre skills og erfarenhed som man næsten altid kommer længst med så kan jeg også bare være sød og venlig og skrap og farlig som også altid er godt når man spiller med folk som i arma fællesskabet
Hvorfor skal vi vælge dig?
Jeg er en meget målrettet person der går meget op i hvad han laver. Jeg kan tilbyde en person der kan finde ud af ens job, og kan finde ud af at adlyde en ordre. Jeg kan tilbyde en person som er meget selvstændig, moden og kan stå inde for det han laver, derudover kan jeg godt tilbyde en person som kan samarbejde med andre folk hvis andre folk vil samarbejde med mig. Jeg en person der behandler folk med respekt og forstår at selvom de snakker lort til mig så skal jeg ikke snakke lort til dem. Så er jeg også en person som kan finde ud at møde op og forstå at man skal komme til tiden.

Er du ind forstået med at du ALTID skal adlyde en over ordnet?:

ja

Din underskrift:nicolai

Reply